سرپرست اداره کل فنی وحرفه ای استان یزد:

خواستار حضور بانوان در عرصه های مختلف شد

 

سرپرست اداره کل فنی وحرفه ای استان یزد در بازدید از مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان ابرکوه واحدبانوان خواستار حضور بانوان در عرضه های مختلف کشور شود وافزود حضوربانوان در عرصه های مختلف باعث رشد همه جانبه کشور می شود

حبیب الله کارگر سرپرست آموزش فنی و حرفه ای این استان به همراه مسئول دفتر فنی این اداره کل طی بازدیدی از پروژه در حال احداث مرکز بانوان یزد از نزدیک در جریان میزان پیشرفت و روند اجرای این پروژه قرار گرفت .
بنابر همین گزارش در این بازدید بهاری جو مسئول دفتر فنی با اشاره به پیشرفت15درصدی عملیات اجرایی ابراز امیدواری کرد با احداث چنین مراکزی، باعث توسعه علمی کشور در عرصه  بانوان شود.
حبیب الله کارگر اذعان داشت: هدف از احداث این پروژه را در جهت توجه به امر توسعۀ كمي و كيفي فضاهاي آموزشي مرکز بانوان شهرستان یزد همسو با سياست ها و اهداف دولت خدمتگزار و نيز با توجه به رشد فزايندۀ نياز به آموزشهاي فني و حرفه اي مورد نياز جامعه  خواند

وی تصریح کرد: ادارۀ كل آموزش فني و حرفه‌اي استان یزد در برنامۀچهارم توسعه، اقدامات ارزنده اي در توسعه و احداث فضاهاي آموزشي انجام داده است.

حبیب الله کارگر در پایان بیان کرد:امیدواریم با همت مضاعف و کار مضاعف در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهاد اقتصادی نام گذاری شده است شاهد پیشرفت هر چه بیشتر پروژه های عمرانی در سطح استان باشیم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا